Ilustracja do forumowych dyskusji

Wszelkie tematy nie pasujące do innych działów.
Awatar użytkownika
nadrozd
Posty: 2308
Rejestracja: 07 paź 2015, 14:22
Ostrzeżenia: 3
wyznanie: Protestant
Gender: None specified
Kontaktowanie:

Ilustracja do forumowych dyskusji

Postautor: nadrozd » 02 mar 2018, 18:03

Kitka pisze:
KAAN pisze: Najgorszą rzeczą w tym zakresie to przymuszać kogoś do chrztu.
Nikt o tym nie pisał.



NIGDY NIKOGO NIE ZANURZAJCIE SIŁĄ.......

Obrazek


Uwaga !! Pan jeszcze nie skończył procesu Obrazek ulepszania Nadrozda..

* Materiał z jakiego zrobione sa Nadrozdy nadaje sie WYŁĄCZNIE do powolnej obróbki. Za utrudnienia PRZEPRASZAM.
Awatar użytkownika
Efendi
Posty: 3171
Rejestracja: 29 kwie 2014, 14:27
wyznanie: Kościół Ewangelicko-Augsburski
Gender: Male
Kontaktowanie:

Re: Ilustracja do forumowych dyskusji

Postautor: Efendi » 02 mar 2018, 18:55

Z chrztami to w ogole smieszne historie czasem :) u nas na przyklad nalali kiedys za duzo wody nalali do baptysterium i przecieklo do piwnicy i pradu nie bylo bo instalacje zalalo :)


Awatar użytkownika
nadrozd
Posty: 2308
Rejestracja: 07 paź 2015, 14:22
Ostrzeżenia: 3
wyznanie: Protestant
Gender: None specified
Kontaktowanie:

Re: Ilustracja do forumowych dyskusji

Postautor: nadrozd » 02 mar 2018, 19:57

Efendi pisze: u nas na przyklad nalali kiedys za duzo wody nalali

hmmmm .....jakos ciezko mi sobie to wyobrazic :zhm:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Uwaga !! Pan jeszcze nie skończył procesu Obrazek ulepszania Nadrozda..

* Materiał z jakiego zrobione sa Nadrozdy nadaje sie WYŁĄCZNIE do powolnej obróbki. Za utrudnienia PRZEPRASZAM.
Awatar użytkownika
Efendi
Posty: 3171
Rejestracja: 29 kwie 2014, 14:27
wyznanie: Kościół Ewangelicko-Augsburski
Gender: Male
Kontaktowanie:

Re: Ilustracja do forumowych dyskusji

Postautor: Efendi » 02 mar 2018, 20:13

O to chyba zdjecia z tego chrztu ;)


Awatar użytkownika
Janek
Posty: 2673
Rejestracja: 11 sty 2015, 14:30
Ostrzeżenia: 2
wyznanie: nie chce podawać
Gender: Male
Kontaktowanie:

Re: Ilustracja do forumowych dyskusji

Postautor: Janek » 07 mar 2018, 20:37

nadrozd pisze:
NIGDY NIKOGO NIE ZANURZAJCIE SIŁĄ.......

Obrazek


Obrazek

Ci też mają jazdy.


Lead me, Yahweh, in your righteousness because of my enemies. Make your way straight before my face.
For there is no faithfulness in their mouth. Their heart is destruction. Their throat is an open tomb.
They flatter with their tongue.Hold them guilty, God. Let them fall by their own counsels;
Thrust them out in the multitude of their transgressions,
for they have rebelled against you.
(Ps 5)
https://youtu.be/EMqqvW67xBY
Awatar użytkownika
Kitka
Posty: 1796
Rejestracja: 29 sie 2012, 13:43
wyznanie: nie chce podawać
Gender: Female
Kontaktowanie:

Re: Ilustracja do forumowych dyskusji

Postautor: Kitka » 08 mar 2018, 09:45

Obrazek


Awatar użytkownika
nadrozd
Posty: 2308
Rejestracja: 07 paź 2015, 14:22
Ostrzeżenia: 3
wyznanie: Protestant
Gender: None specified
Kontaktowanie:

Re: Ilustracja do forumowych dyskusji

Postautor: nadrozd » 08 mar 2018, 16:37

obawiam sie ze te zasady zazwyczaj sa obce temu miejscu, a byc moze i calej kuli ziemskiej.

Jeden powie A, drugi zrozumie B powie C, pierwszy zrozumie D reszta komentuje E a mysli o F.....
nie sadze by bylo zawsze mozna ten efekt wyeliminowac...... moze jak kogos dobrze znasz .....a i to nie zawsze.


Uwaga !! Pan jeszcze nie skończył procesu Obrazek ulepszania Nadrozda..

* Materiał z jakiego zrobione sa Nadrozdy nadaje sie WYŁĄCZNIE do powolnej obróbki. Za utrudnienia PRZEPRASZAM.
Awatar użytkownika
magda
Posty: 11677
Rejestracja: 29 cze 2012, 23:27
Ostrzeżenia: 1
wyznanie: Brak_denominacji
Lokalizacja: Warszawa
O mnie: Wierzę w 5 sola Jezus jest moim panem
Gender: Female
Kontaktowanie:

Re: Ilustracja do forumowych dyskusji

Postautor: magda » 23 mar 2018, 19:33

Chodziłam kiedyś do koscoła co nie miał baptuzerium i chrzcoli w rzece , i był tam jeden taki gościu co to sie nawrócił przestał pić bo był alkocholikiem i w styczniu w siarczystą zimę chcial się ochrzcić, no to mu wszyscy odradzali , pastor też że na wiosnę bedzie jeszcze pewnie kilka osób będzie wieksza uroczystość , lepiej poczekać a ten chłopina nie i już chce teraz bo on w taki mróz to sypiał w lesie w namiocie i dla niego to pestka , wiec zrobili przerębel i zrobili mu ten chrzest a on przed tym chrztem sie pomodlił zeby Bóg sprawił zeby i żeby nie miał nigdy okazji do wypitki, no to mu powiedzieli żeby sie inaczej pomodlił bo okazje zawsze wszędzie są i bedą żeby prosił o siłę do wytrwania w trzexwości itp a ten uparty typ że nie chce miec wsięcej okzaji na swojej drodze do picia i już no i ochrzcili go w tym przeręblu twardziel straszny że dał radę a było z - 10 No i po chrzcie gościu dostał od razu zapalenia płuc i zszedł nie majac żadnej okazji do picia , no i powiedcie czy to nie cud , tam ludzie uważali ze to cud mimo że śmierć nie jest miła rzeczą ale w sumie facio nie zgrzeszył ani razu po chrzcie . Mam mieszane uczucia bo chłop był miły nawet mi pomagał jak niosłam ciężkie zakupy i szkoda ze umarł ale z drugiej strony na pewno już z Jezusem jest.


Hi 42:7 bw ".... Mój gniew zapłonął przeciwko tobie i przeciwko dwom twoim przyjaciołom, ponieważ nie mówiliście o mnie prawdy, jak mój sługa Job."

Wróć do „Hyde Park”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości