Pomodlicie się za przyszłą położ(o)ną?

Prośby o modlitwy. Zachęcamy innych by modlili się do Boga w intencjach tutaj przedstawionych.
Michelle
Posty: 50
Rejestracja: 11 wrz 2012, 23:19
wyznanie: Protestant
Lokalizacja: Poznań
Gender: Female
Kontaktowanie:

Pomodlicie się za przyszłą położ(o)ną?

Postautor: Michelle » 06 kwie 2017, 19:53

Witajcie.

Aktualnie studiuję położnictwo. Pierwszy rok, wróciłam po przerwie. Ostatnio przerwałam, bo cała masa fatalnych zdarzeń: choroba, gwałtowne załamanie zdrowia, a potem załamanie nerwowe. Pozbierawszy się, poszłam do pracy jako salowa. Najpierw szczecińskie Pomorzany na... położniczym. Chciałam poznać oddział od środka. Od koleżanek z byłego roku, które przyszły tam na praktyki, doznałam wielu upokorzeń. Zaciskałam zęby, choć łzy leciały w kanciapie przy kawie, już zimnej, zaparzonej po siódmej. Wiele nieprzyjemności także od pacjentek, braki środków, syf i malaria nieraz nie do doczyszczenia; modliłam się do Boga, by dał mi siłę, abym jak najlepiej i najdokładniej wypełniała swe zadania. Wtedy nauczyłam się szacunku do swej pracy - robiłam przecież coś ważnego! Utrzymanie porządku na szpitalu to przecież jedna z podstaw zapobiegania zakażeniom jatrogennym. Teraz się cieszę, że tam robiłam, bo letnie praktyki na położniczym i porodówce zrobię właśnie na Pomorzanach - na starych śmieciach, gdzie praktycznie wszystko jest mi znane ;)
Potem poszłam na nefrologię i oparzeniówkę na Zdrojach, a stamtąd już na studia.