Znaleziono 1763 wyniki

autor: makesh
05 wrz 2012, 07:14
Forum: Pytania o chrześcijańskie życie w Chrystusie
Temat: Sch Sandomierz - trwający w grzechu może być misjonarzem ?
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 18560
Gender: None specified

Ja raczej się oddaliłem niż zbliżyłem do Boga po tych przygodach Więc może w swojej Łasce Bóg poddał Cię tej próbie abyś zobaczył, że posiadasz błędny Jego obraz? Że powinieneś się z tego nawrócić? Pomyśl o tym (a długu dochodź niezależnie) Pozdrawiam w Panu, f. (moje dwa grosze) Myślałem, ale próc...
autor: makesh
04 wrz 2012, 16:58
Forum: Pytania o chrześcijańskie życie w Chrystusie
Temat: Sch Sandomierz - trwający w grzechu może być misjonarzem ?
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 18560
Gender: None specified

Pierwsze co zrobiłem to rozmowa z nim (dłużnikiem/misjonarzem), po modlitwie, przed modlitwą - rozmowa ze ścianą - nie spłaci bo nie ma, kredytu nie weźmie, bo Bóg/wiara nie pozwala mu na zaciąganie zobowiązań które mógłby nie spłacić... Już takie zobowiązanie jednak ma (wobec Ciebie). Niemniej mog...
autor: makesh
04 wrz 2012, 16:01
Forum: Modlitwa
Temat: Modlitwa
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 4238
Gender: None specified

Isis-Sothis pisze:Proszę o modlitwę o ludzi z hospicjum.
Niedawno zaczęłam tam pracę, proszę o modlitwę za tych ludzi, o siłę i odwagę bym mogła rozmawiać z tymi ludźmi o Bogu z góry dziękuję :-)


Jestes odwazna i dzielna. Pomodle sie.
autor: makesh
04 wrz 2012, 07:26
Forum: Modlitwa
Temat: Za zdanie egzmianu
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1600
Gender: None specified

Re: Za zdanie egzmianu

Witam! Bracia i siostry, chciałbym Was prosić o modlitwę. Mam przed sobą ważny egzamin na studiach i chciałbym go zaliczyć. Uczyłem się i uczyłem ale wciąż nie jestem pewien czy umiem wszystko tak jak trzeba, czy nie umiem za mało :/. Z Bogiem! Esde, przygotowales sie, wiec zdaj sie Bogu. Co bedzie...
autor: makesh
03 wrz 2012, 14:41
Forum: Hyde Park
Temat: uwolnienie z nałogu
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 6138
Gender: None specified

Re: uwolnienie z nałogu

Wejdzie wejdzie, bo jest usprawiedliwiony natychmiast w chwili uwierzenia, nie z uczynkow, zeby sie nie chlubil. Zbawienie jest przez wiare, a nie przez uczynki dobre, lub zle. (9) Albo czy nie wiecie, że niesprawiedliwi Królestwa Bożego nie odziedziczą? Nie łudźcie się! Ani wszetecznicy, ani bałwo...
autor: makesh
03 wrz 2012, 13:11
Forum: Modlitwa
Temat: dziś chciałabym prosić was o modlitwę
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 2323
Gender: None specified

no i już wam piszę, od roku szukam kursu dekoratorstwa cukierniczego, bo miałabym szansę na dorywczą pracę (rozmawiałam z pracodawcą)mogłabym też w domu realizować np. jakieś małe okolicznościowe torciki. ale że już dobre 10 lat , nie robiłam tego, plus teraz zapotrzebowanie na technikę w stylu ang...
autor: makesh
02 wrz 2012, 15:40
Forum: Pytania o chrześcijańskie życie w Chrystusie
Temat: Wolność, równość, patrzenie na serce w Chrystusie...
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 6933
Gender: None specified

Gratuluje postawy faryzejskiej!!! :-( Ma sie wrazenie (zwlaszcza z postow JJ, Montana) A wystarczy "miec wrazenie", zeby nazwac kogos faryzeuszem? Troszke wyhamuj. Przeczytaj powolutku i zastanow sie, czy dobrze zrozumialas. Ja mysle, ze nie. Moglas napisac "Mam zly dzien i musze kog...
autor: makesh
02 wrz 2012, 15:21
Forum: Przedstaw się
Temat: Witam wszystkich!
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 2319
Gender: None specified

Patryk pisze:Hej. :welkome:

Co do strony zbawienie.com - ta strona nie jest dobra i powinna nazywać się tak, jak mi kiedyś Alkhilion napisał na pw - potępienie.com


I dobrze cie powiedzial Alk. Jest to strona demoniczna promujaca szatana na maxa.
autor: makesh
02 wrz 2012, 15:14
Forum: Hyde Park
Temat: Zbór żywy to taki... + Kulec i Warren
Odpowiedzi: 464
Odsłony: 48494
Gender: None specified

mattias67 pisze: inaczej twoje posty będę ignorowane przeze mnie jako niegodne uwagi.

Mnie to ani grzeje ani studzi. Rozumiesz? To ty przepros wszystkich wierzacych czyli Oblubienice Pana. To ty ich osadzasz i oczerniasz.
autor: makesh
02 wrz 2012, 15:10
Forum: Przedstaw się
Temat: Witam wszystkich!
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 2319
Gender: None specified

Re: Witam wszystkich!

Witam wszystkich serdecznie! Mam na imię Maciej, lat 19. Moja przygoda z Bogiem zaczęła się już we wczesnym dzieciństwie, jednak dopiero 3 lata temu Bóg się o mnie upomniał. Zacząłem szukać, jak to często bywa w Kościele Katolickim - nie znalazłem. Mimo to nie zrezygnowałem, trafiłem na antykatolic...
autor: makesh
02 wrz 2012, 14:32
Forum: Hyde Park
Temat: Zbór żywy to taki... + Kulec i Warren
Odpowiedzi: 464
Odsłony: 48494
Gender: None specified

A nie mowilam? Mattias juz gorzkie lzy krokodyla wylewal po tym jak zagrozilas bojkotem nie pisania na tym grzesznym forum, bosch! :roll: Ludzie, takie sceny tu sie wyprawia. Jedni obiecuja juz nie pisac, odchodza i przychodza po dziesiatki razy, a drudzy blagaja swoich kolezkow i kolezanek aby nie ...
autor: makesh
02 wrz 2012, 14:27
Forum: Hyde Park
Temat: Zbór żywy to taki... + Kulec i Warren
Odpowiedzi: 464
Odsłony: 48494
Gender: None specified

Saro jesteś tu potrzebna... Nie martw sie. Naprawde myslisz ze Sara przestanie pisac? Jak nie tu to gdzie bedzie wyrzucac z siebie tyle nienawisci, jadu, oczernienia, oszczerstwa, paszkwile, faryzejskiego kwasu? To kogo ona bedzie ostrzegac przed zwiedzeniem, przecie my wszyscy slepi i naiwni, a on...
autor: makesh
02 wrz 2012, 14:03
Forum: Hyde Park
Temat: Zbór żywy to taki... + Kulec i Warren
Odpowiedzi: 464
Odsłony: 48494
Gender: None specified

tak było w moim przypadku...wydałam fałszywe świadectwo o osobie wierzącej i zrzucałam winę na kogoś innego... to się wybitnie nie podobało Duchowi Świętemu, i parę razy napominał mnie,bym przestała trwać w zatwardziałości serca i obłudzie, okłamując samą siebie...że to "on " winny nie ja...
autor: makesh
01 wrz 2012, 16:38
Forum: Hyde Park
Temat: Zbór żywy to taki... + Kulec i Warren
Odpowiedzi: 464
Odsłony: 48494
Gender: None specified

Jak dobrze ze wyszlam z pod przeklenstwa zakonu i poznalam czym jest laska. Jak dobrze ze juz nie musze pisac tak jak Sara, montana, mattias i cala reszta. Nie musze szukac brudow, grzechow i wszelkiego zla w innych ludziach, nie musze sie skupiac na nich, nie musze osadzac i oczerniac w kazdym moim...
autor: makesh
01 wrz 2012, 11:16
Forum: Hyde Park
Temat: Zbór żywy to taki... + Kulec i Warren
Odpowiedzi: 464
Odsłony: 48494
Gender: None specified

Nie tylko za Warrena. Za to, że uważam palenie za grzech. Za to, że nie podobają mi się związki wierzących z niewierzącymi. Za to, że mam inne poglądy w sprawie chrztu Duchem. Za to, ze modlę się językami. Za to, że uważam, że w zborze należy napominać grzeszników( oczywiście- w miłości i w duchu l...

Wyszukiwanie zaawansowane