Znaleziono 720 wyników

autor: nadrozd
17 lis 2018, 22:43
Forum: Polemiki z innymi religiami i filozofiami
Temat: Pismo Święte zawsze ma rację.
Odpowiedzi: 230
Odsłony: 8645
Gender: None specified

Re: Pismo Święte zawsze ma rację.

Na poczatek moze sprawdzic jakke proroctwa sie wypelnily kiedy ksiegi byly spisane... Wiem zw dave hunt takie ksiazki napisal... Ale zeby miec pozytek z pisma to serio trzeba Cos wiedziec...,, A jak ktos chce poznac dlaczego Pismo świete ma zawsze racje To musial by zapoznac sie z zasasami heurystyk...
autor: nadrozd
17 lis 2018, 22:15
Forum: Polemiki z innymi religiami i filozofiami
Temat: Pismo Święte zawsze ma rację.
Odpowiedzi: 230
Odsłony: 8645
Gender: None specified

Re: Pismo Święte zawsze ma rację.

tak CIEBIE  No to jesteś w błędzie. Nie uważam tego co napisałeś za prawdę. Uwazasz ze nie ma BOga . Nie. Ponownie jesteś w błędzie. wiec konsekwencja jest ze pochopdzisz od małpy Ponownie błąd... Jestem potomkiem swoich rodziców – ludzi :) a małpa odzidziczyła inteligencje droga ewolucji od Jednok...
autor: nadrozd
17 lis 2018, 15:42
Forum: Polemiki z innymi religiami i filozofiami
Temat: Pismo Święte zawsze ma rację.
Odpowiedzi: 230
Odsłony: 8645
Gender: None specified

Re: Pismo Święte zawsze ma rację.

Ale ateisci uwazaja ze pochodza od malpy a inteligencje odziedzicyli po panotelku, czy innym jednokomorkowcu . Poważnie, znasz ludzi tak uważających :hihi: ? tak CIEBIE :D Uwazasz ze nie ma BOga . wiec konsekwencja jest ze pochopdzisz od małpy a małpa odzidziczyła inteligencje droga ewolucji od Jed...
autor: nadrozd
16 lis 2018, 21:58
Forum: Polemiki z innymi religiami i filozofiami
Temat: Pismo Święte zawsze ma rację.
Odpowiedzi: 230
Odsłony: 8645
Gender: None specified

Re: Pismo Święte zawsze ma rację.

No ale poki co wolisz sie koncentrowac na ludzkich obiektach, godnych twojego podziwu :-( Kann z Nim dyskutuje ;) Jak bym robil to co Kann tp bylbym godzine podziwu ? Bo bym sie wlaczyl w dyskusje ? ..... tez tak uwazam ale Mysle za Kann to lepiej robi bo ma milosierdzie do ateistów...i chce by poz...
autor: nadrozd
16 lis 2018, 18:47
Forum: Polemiki z innymi religiami i filozofiami
Temat: Pismo Święte zawsze ma rację.
Odpowiedzi: 230
Odsłony: 8645
Gender: None specified

Re: Pismo Święte zawsze ma rację.

Czy poza wiarą w to, że pismo święte ma zawsze rację, macie jakieś argumenty na poparcie tego? No pewnie, ale problem jest taki że ateiści tego nie mogą zrozumieć. Ale ateisci uwazaja ze pochodza od malpy a inteligencje odziedzicyli po panotelku, czy innym jednokomorkowcu Skoro sie przy tym upieraj...
autor: nadrozd
14 lis 2018, 21:09
Forum: Czytelnia
Temat: Fundamenty prawego życia - Derec Prince
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 264
Gender: None specified

Re: Fundamenty prawego życia - Derec Prince

W wypadku próchnicy to demonem zębów jest
demon o imieniu a Streptococcus mutans i nie wiem czy paciorki go wypędzą gdyż Demon ten lub Paciorki
....
..
.
.
.
.
.
.
Bo jest paciorkowcem
;P
autor: nadrozd
12 lis 2018, 22:14
Forum: Czytelnia
Temat: Fundamenty prawego życia - Derec Prince
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 264
Gender: None specified

Re: Fundamenty prawego życia - Derec Prince

to może mieć demona zębów ;) a nie demona próchnicy ? Ja dereka z 7 lat temu słuchałem i trzeba mu oddać ze niektore rzeczy umie wyjaśnić dość dobrze...... Nie zmienia to faktu że błedy jasne tezpopełniał....jak to człowiek. Jego kazania to nie biblia napewno maja bledy. najpierw mysle ze trzeba si...
autor: nadrozd
11 lis 2018, 22:44
Forum: Polemiki z innymi religiami i filozofiami
Temat: Sprawa wiary
Odpowiedzi: 96
Odsłony: 2341
Gender: None specified

Re: Sprawa wiary

- od początku był on zabójcą Ale nie pisze tam od początku czego? Od chwili swojego stworzenia nie mógł być zabójcą. . To was chyba zdziwie,... ze slowo znaczy wiecej niz "początek"....? Pokaze wam cos ciekawego i fajna metode Samo slowo ktore uzyto nie da sie 1 do jeden na polski przetlu...
autor: nadrozd
09 lis 2018, 19:50
Forum: Chrześcijańskie WWW
Temat: List do liberalnego protestanta
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 197
Gender: None specified

Re: List do liberalnego protestanta

Oooooo dzieki.....
autor: nadrozd
08 lis 2018, 21:04
Forum: Popraw wszystkim humor
Temat: Dowcipy
Odpowiedzi: 789
Odsłony: 118155
Gender: None specified

Re: Dowcipy

Co do płaskoziemców to jednak wygrali , profesor od hydrauliki sprawdził w wielu doświadczaniach ze woda w róznych akwenach jest człkowicie płaska nie ma nigdzie wody układającej się w łuk, wiec wygrali jest płasko no i zrobili nam szach mat :cry: https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fww...
autor: nadrozd
08 lis 2018, 20:55
Forum: Chrześcijańskie WWW
Temat: List do liberalnego protestanta
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 197
Gender: None specified

List do liberalnego protestanta

szukam http://nalezecdojezusa.pl/blogi/filip-lapinski/item/557-list-do-liberalnego-protestanta?fbclid=IwAR0vyMPRVsPesqIBTwWzDUBi8JG9tjkjwX57o1vEN9moKEyZCRTXZ-jHRds tekstu filipa łapińskiego List do liberalnego protestanta próbowałem pisac do autora Ikona błędu Nie znaleziono adresu Wiadomość nie zos...
autor: nadrozd
03 lis 2018, 18:15
Forum: Stop Teologii
Temat: Bóg nie umarł, Czy na prawdę wierzysz itp
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 538
Gender: None specified

Re: Bóg nie umarł, Czy na prawdę wierzysz itp

No to jest taki film na ktory moge pojsc z katolicka rodzina i przyjaciolmi bo sami mnie zaprosili .... i jeszce powiedzieli ze protestanci to jednak nie kosmici....... Mowie o filmie Bóg nie umarł..... bo tego drugiego nie znam. :) gdyby przeslanie bylo bardziej dotykajace pisma to by takiego efekt...
autor: nadrozd
14 paź 2018, 20:49
Forum: Liturgika
Temat: taniec z flagami....
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 1929
Gender: None specified

Re: taniec z flagami....

Targowanie sie nic nie da. Bo ludzi tego ktos nauczyl. Ludzie sie wyprowadzaja....zmieniaja zbory.... I zanosza takie tance gzie pojada ze sobą...... Nie sadze by pastorzy wogle analizpwali czy to biblijne czy nie..... ....chyba ze maj odwage,.....ale watpie... wiekszoac bedzie gadac mile rzeczy.......
autor: nadrozd
11 paź 2018, 06:33
Forum: Hyde Park
Temat: ilu jest prawdziwych chrześcijan
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 1636
Gender: None specified

Re: ilu jest prawdziwych chrześcijan

Sam sobie Zadaje sobie pytanie czy jestem chrzescijaninem..... ..... Jedyne co moge odpowiedziec na nie ze chciałbym nim być.... .. Wielokrotnie zadaje pytania w modlitwie co dalej......chcialbym uslyszec odpowiedz jak prorocy ST, czy miec sen....objawienie cokolwiek. A jedyne co mam to pismo i bibl...
autor: nadrozd
09 paź 2018, 21:30
Forum: Biblistyka
Temat: A ziemia była pustkowiem i chaosem;... Hebraski i grecki
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 512
Gender: None specified

Re: A ziemia była pustkowiem i chaosem;... Hebraski i grecki

Ta wersja teori przerwy jest bez sensu faktycznie...... tzn nie rozumiem jej ;) jal ma, byc szczery.
https://www.gotquestions.org/Polski/Teoria-przerwy.html


dzieki chlopaki za pomoc. Zadko komu chce sie dzielic wiedza...
Doceniam to.

Wyszukiwanie zaawansowane